[voikko] oikeinkirjoituksen tarkistus

merja.kiviluoma at kolumbus.fi merja.kiviluoma at kolumbus.fi
Thu Aug 27 17:34:13 EEST 2015

Hei, voinko kysyä neuvoa. MInulla on open office/writer, johon haluaisin lisäosan joka alleviivaisi virheellisesti kirjoitetut sanat. Aiemmassa koneessani/ohjelmassani oli tämä ominaisuus. Jostain syystä nyt ei, tai en muista mistä sen sain.
Löysin tällaisen linkin:  http://voikko.puimula.org/ports.html. Tältä sivulta yritin tätä ensimmäistä Lisäosa LibreOfficelle – en tiedä mitä tapahtui mutten ainakaan onnistunut sen takaa mitään tekemään.

Minulla on PC/ win 8.1. -- 64 bittinen käyttöjärjestelmä, en tiedä onko selaimella väliä writen käytössä, mutta selaimia on crome (mutta myös explorer ja mozilla)

Kyselee,

Merja Kiviluoma
toimittaja, journalist
merja.kiviluoma at kolumbus.fi