[voikko] tokenize isoille dokumenteille

Teemu Kanstrén tkanstren at gmail.com
Thu Jan 7 20:00:44 EET 2016

Kiitos avustasi. Kokeilin tuossa ja tuo Maven asennus meni läpi OK. Tuo
libvoikon kääntäminen taitaa jäädä väliin. Herjasi jotain puuttuvaa
autoreconffia, lyhyen googleilun jälkeen se katosi "brew install automake"
jälkeen osin (mitä lie taas asenteli..). Sitten tällaista:

./autogen.sh

Cleaning autotools files...

cp: /usr/share/gettext/config.rpath: No such file or directory

Creating autotools files...

configure.ac:45: error: possibly undefined macro: AC_LIBTOOL_WIN32_DLL

      If this token and others are legitimate, please use m4_pattern_allow.

      See the Autoconf documentation.

autoreconf: /usr/local/Cellar/autoconf/2.69/bin/autoconf failed with exit
status: 1

Taidan jättää homman väliin ja odotella noita "virallisia" julkaisuja.
Toimiihan tuo nykyiselläänkin tuunauksilla.

Teemu