[hunspell-fi-devel] Hunspell UNO componentin bugi

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Tue Nov 1 09:49:33 EET 2005

On Tuesday 01 November 2005 07:11, Jarno Kiuttu wrote:
> Harri
> Onko kuulunut mitään OpenOfficen Hunspell UNO componentin bugin
> korjauksesta?
Ei ole kuulunut mitään uutta. Mutta László Németh (Hunspellin kehittäjä) ei
ole viimeisen kuukauden aikana muutenkaan kovin paljon esiintynyt
postituslistoilla, ehkäpä hänellä on muita kiireitä.

> Tästä bugista voisi lisätä tietoa Windows asennusohjeeseen.
Itse asiassa tuo OpenOfficeen liittyvä osuus Windows-asennusohjeesta pitäisi
erottaa omalle sivulleen. Se koskee aivan samalla tavalla myös Linuxia.
Siihen kyllä voisi laittaa maininnan tästä bugista, se on aika merkittävä
ongelma.