[hunspell-fi-devel] Lähettäjäksi ryhmän osoite?

Reijo Tomperi reijo.tomperi at pp2.inet.fi
Thu Nov 3 22:44:08 EET 2005

Saako tuon viestin lähettäjän osoitteeksi jotenkin oletuksena tulemaan
tuon ryhmän sähköpostiosoitteen, että voisi pelkällä replyllä vastata
suoraan ryhmään? Nyt oletusvastaanottajana on viestin kirjoittaja itse
ja äskenkin tapahtui virhelyönti sen johdosta kun en huomannut katsoa
minne viestin lähetin.

Kysyn siksi että olen toisellakin maililistalla ja siellä
reply-osoitteeksi tulee automaattisesti ryhmän osoite. Asetuksista en
löytänyt kohtaa mistä tuota voisin muuttaa, adminin asetuksista en tiedä
onko siellä.