[hunspell-fi-devel] libvoikko 0.2, Debian-asennuslähde ja voikon levityksestä

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Sun Apr 16 10:36:32 EEST 2006

Asmo Koskinen kirjoitti:

> Pääsin melkein perille. Kaikki muut pitäisi olla käännetty ja
> asennettu, mutta viimeisellä rastilla (openoffice.org2-voikko) tuli
> tällainen virheilmoitus:

Olen tässä aamupäivällä säätänyt tuota asennuslähdettä, joten
ilmoittamasi "tiedostoa ei löydy" -tyyliset ilmoitukset todennäköisesti
johtuvat siitä. Kokeilin juuri itse ladata kaikki binääripaketit ja
lähdekoodit ja näytti onnistuvan.

Päivitin seuraavalle sivulle hieman tietoa näistä uusista paketeista:

http://dtw.silverentertainment.fi/debs/