[voikko-devel] OOo, Abiword ja KWord

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Sun Aug 13 20:08:15 EEST 2006

On Sunday 13 August 2006 18:22, Asmo Koskinen wrote:
> KWord ei kuitenkaan reagoi oikolukuun.
> KBabel ilmoittaa ispellin kaatuvan. Ispell on asennettu.
>
> http://www.arkki.info/howto/Voikko/Voikko_KBabel.png

KBabelin oikoluku toimii minulla. Auttaisiko oikolukuohjelman
merkistökoodauksen vaihtaminen UTF-8:ksi? Sinulla on tuon ensimmäisen
kuvankaappauksen perusteella käytössä ISO-8859-15, joka ainakin joskus
aiheutti minulle ongelmia (tästäkin on bugiraportti olemassa KDE:n
Bugzillassa mutta en sitä tähän hätään onnistunut löytämään).