[voikko-devel] Suomi-malaga versio 0.8-beta08 julkaistu

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Wed Aug 23 08:18:03 EEST 2006

Hannu Väisänen kirjoitti:
> http://joyds1.joensuu.fi/sukija/suomi-malaga-0.8-beta08.tar.bz2
>
> ChangeLog:
>
> 2006-08-23 Hannu Väisänen
>         * Sanoja lisätty ja sanaston virheitä korjattu.
>         * Tarkistettu, että kala-tyyppiset sanat taipuvat samalla tavalla
>           Nykysuomen sanakirjan ja Suomen kielen perussanakirjan mukaan.
>         * Versio 0.8-beta08.

Tein 0.8-beta08 SRPM ja RPM paketit Fedora Core 5 distribuutiolle.
Pitäisi sopia muillekin RPM perustaville distribuutiolle (ainakin SRPM:in).

http://ap1.pp.fi/mozilla/mozilla+voikko.html

Siellä on myös malaga-7.5 ja libvoikko-1.0 SRPM ja RPM paketit.

Itse käytän Mozilla ohjelmien kanssa enimmäkseen Linuxissa. Sen vuoksi
URL on sellainen.

Andris