[hunspell-fi-devel] Aho_Rautatie-hyphenated.txt: A - L

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Wed Feb 8 21:12:55 EET 2006

Luin läpi a-l -alkuiset sanat. Siellä joukossa on paljon sanoja, joita joko en
ymmärrä tai ne ovat kirjoitusvirheitä, mutta niistäkään ei tässä tapauksessa
kannata varmaan välittää. Varsinaisia tavutusvirheitä löysin vain kolme:

ju-han-nus-yön-sä (oli ju-han-nu-syön-sä)
ke-ti-kään (oli ket-i-kään, mikä kyllä on oikein jos tämän ymmärtää
yhdyssanana ket-ikään, mutta minulla ei ole aavistustakaan mitä tämä sana
tarkoittaa)
lyp-sy-ai-ka (oli lyp-syai-ka)

Lisäksi kaksi ruotsinkielistä sanaa, jotka pitäisi poistaa:
järnvägen
långt

ja muutama sana, jotka pitäisi varmuuden vuoksi korjata alkamaan isolla
alkukirjaimella.

Korjaan nämä myöhemmin sitten kun olen lukenut loputkin sanat läpi.