[hunspell-fi-devel] Suomi-malaga ja Sukija versio 0.7 julkaistu

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Fri Jun 30 09:38:23 EEST 2006

On Thursday 29 June 2006 23:28, Teemu Likonen wrote:

> Sen verran meni "rikki", että "make voikko" antoi virheilmoituksen
> puuttuvasta omat2.lex-tiedostosta. Kokeilin luoda tuon nimisen tyhjän
> tiedoston, ja sen jälkeen kääntäminen toimi. Kerro ihmeessä, onko näin
> laillista tehdä :)

Käytä komentoa "make" (kuten ennenkin), ei "make voikko". Hannu oli kyllä
suunnitellut tuon niin, että "make voikko" kääntäisi voikko-version, mutta
minun piti peruuttaa tuo muutos sillä se olisi rikkonut libvoikon vanhojen
versioiden kanssa epäyhteensopivalla tavalla ja vaatinut ohjeiden
korjaamista, johon en nähnyt tällä kertaa aihetta.