[hunspell-fi-devel] libmalaga7 - oikoluku rikki?

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Fri Jun 30 11:12:54 EEST 2006

On Friday 30 June 2006 09:34, Harri Pitkänen wrote:

> Tiesin, että minun pitää tehdä libvoikkoon pieni korjaus tuon päivityksen
> takia (liittyy const char * -> char * bugikorjaukseen tuossa malagan
> versiossa) mutta en odottanut ihan näin pahoja ongelmia. Korjattu paketti
> tulee niin pian kuin ehdin sen tekemään.

Itse asiassa vika olikin siinä, että malagan versio 7.5 oli hiukan buginen.
Korjattu versio siitä on unstablessa viiden minuutin kuluttua. Jätän
toistaiseksi libvoikon korjaamatta, sillä nykyinenkin versio toimii ja
kääntyy ihan hyvin, ja "korjattu" versio ei enää toimisi malagan 7.4-version
kanssa.