[hunspell-fi-devel] Suomi-malaga versio 0.7-beta1 julkaistu

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Fri May 5 17:50:03 EEST 2006

On Friday 05 May 2006 11:44, Hannu Väisänen wrote:
> Harri, tekisitkö korjauksista
> http://www.hunspell-fi.org/patches/sm/0.6/07lyhenteet.diff
>
> version tähän suomi-malagan versioon niin, että siinä on vain
> muutokset suomi.mor -tiedostoon. Samalla voisit pistää mukaan jotain,
> jonka voi lisätä ChangeLog-tiedostoon.

Liitteenä.

2006-05-05 Harri Pitkänen <hatapitk at iki.fi>
        * Ääntiösoinnun tarkistus lyhenteiden taivutuksessa.

Jos haluat CVS:ää käyttää, niin voin antaa sinulle käyttöoikeudet
hunspell-fi -projektin CVS:ään SourceForgessa. Sinun on vain hankittava sinne
käyttäjätunnus ja kerrottava käyttäjänimesi minulle niin hoidan asian.
Valitettavasti en itse voi CVS:ää käyttää pariin viikkoon koska tarvittava
ssh-avain on samalla koneella kuin missä Debian-pakettien allekirjoitus
tapahtuu, eli toistaiseksi ulottumattomissani.