[hunspell-fi-devel] Aikataulua

Reijo Tomperi reijo.tomperi at pp2.inet.fi
Sun May 7 19:04:54 EEST 2006

Harri Pitkänen wrote:
> En vielä tiedä, onko
> järkevämpää julkaista sanastopäivityksiä korjausversioiden yhteydessä,
> tarjota automaattisesti päivitettyjä sanastoja vaikka kerran vuorokaudessa
> vai tehdä molempia.
Ehdotus:
Julkaistaan korjauspäivitysten yhteydessä, tai aina kun
x-sanastokorjausta on tullut lisää tai y päivää on kulunut ensimmäisestä
korjauksesta. Eli ts. aina kun itse koodiin tulee korjauksia,
päivitetään samalla sanasto. Mutta jos koodikorjauksia ei ole ja
sanastokorjauksia on kertynyt paljon, julkaistaan korjauspäivitys jossa
on pelkästään korjattuja sanoja. Samoin tehtäisiin myös silloin jos
korjattuja sanoja olisi tullut vähän, mutta ne ovat olleet pitkään
jonossa (jotta korjauksia ei tarvitsisi odottaa ikuisesti ja koska
jossain vaiheessa korjausten määrä kuitenkin tulee vähenemään).