[hunspell-fi-devel] Suomi-malaga versio 0.7-beta3 julkaistu

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Fri May 12 18:23:07 EEST 2006

On Friday 12 May 2006 15:04, Hannu Väisänen wrote:
> Suomi-malagasta on ilmestynyt versio 0.7-beta3.
>
> http://joyds1.joensuu.fi/sukija/suomi-malaga-0.7-beta3.tar.bz2
>
> Muutokset näkyvät ChangeLogissa.
>

> Harri, voisitko pistää patchin
>
> http://www.hunspell-fi.org/patches/sm/0.6/08isotkirjaimet.diff
>
> tähän versioon, ja liitä mukaan jotain, jonka
> voin panna ChangeLogiin.

Liitteenä. ChangeLogiin vaikka
* Isojen kirjainten tuki oikolukua varten
* Lyhenteiden erottaminen tavutusta varten

Tämä jälkimmäinen vain selityksenä sille, miksi tulostusformaatissa
lyhenteiden kirjaintaso merkitään eri symboleilla kuin muiden sanan osien.
Lyhenteitä ei nimittäin yleensä saa tavuttaa, mutta voikko ei vielä tätä
ymmärrä. Ymmärtää kyllä sitten seuraavassa versiossa ensi viikolla.

Minun pitää vielä käydä joskus nuo muutkin patchit läpi ja katsoa, missä
niistä on vielä muutoksia jotka olisi jossain muodossa pidettävä mukana. Teen
tämän ensi viikon aikana.