[hunspell-fi-devel] Päivityksiä

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Sat May 20 14:02:28 EEST 2006

Subversion (SVN) on nyt otettu käyttöön, ja viime viikkojen päivitykset
libvoikkoon on siirretty sinne. Myös Debian-pakettien päivitys on aloitettu.
Tämä kestää luultavasti pari päivää, ja voi olla että riippuvuuksien takia
huonoon aikaan aptilla tehty päivitys voi rikkoa Voikon koska kaikkia
toisistaan toisistaan riippuvia paketteja ei voida siirtää palvelimelle
kerralla. Päivitysjärjestys Voikon 0.3-versioon siirryttäessä on
suomi-malaga -> malaga -> libvoikko -> oo2-voikko, joista suomi-malagaa
ollaan juuri päivittämässä.

Päivitettyjä lähdekoodipaketteja laitetaan myös www-sivulle sitä mukaa kun ne
valmistuvat.

Oo2-voikon amd64-versiota ei vielä julkaista. Kokeilin sitä ja tavutus kyllä
toimi, mutta oikoluku ei. Lisäksi OpenOfficen SDK:ta ei vielä ole mukautettu
toimimaan kunnolla amd64:ssä, joten kääntäminen vaati hiukan tavallista
enemmän käsityötä. OpenOffice itse kyllä näytti toimivan aitona
amd64-versiona ihan hyvin, itse asiassa virheettömästi niiltä osin mitä sitä
hyvin pikaisesti tulin testanneeksi.