[voikko-devel] toimimattomia yhdyssanoja

Tero Kuparinen kanttu at emdia.fi
Fri Nov 3 09:22:46 EET 2006

En kyllä keksi mitään tapausta missä "anaali" toimisi adjektiivina. Ainoa mitä
löysin oli "anaalinen vaihe" ja "anaalinen fiksaatio" tosin voikko ei tunne
edes sanaa "anaalinen". Itse muuttaisin koko sanan "anaali" suoraan
substantiiviksi, koska sitä käytetään paljon yksinäänkin, eikä vain
etuliitteenä, mielestäni muutenkin kuin puhekielessä, ja lisäisin
sanan "anaalinen" sanastoon.

		-- Tero