[voikko-devel] Mandriva 2007 ja Voikko

Anssi Hannula anssi.hannula at gmail.com
Wed Oct 4 00:20:31 EEST 2006

Harri Pitkänen wrote:

> Hieno juttu, varsinkin se että pääsimme osittain ihan asennus-cd:lle asti.

Tavoitteenani on saada seuraavaan Mandrivan versioon voikko-fi ja
openoffice.org-voikko oletusasennukseen suomen ollessa valittuna
kieleksi. Siihen tosin on vielä aikaa, sillä Mandrivalla on vuoden
release cycle.

> [...]
> jakeluissa virallisesti mukana.
> (Tuo selvennys ei kyllä oikeasti ole lisenssiehto, koska se ei sano mitään
> siitä mitä ohjelmalla saa tai ei saa tehdä, tätähän emme edes voisi
> rajoittaa. Se vain selventää, millä tavalla asennuslähdettä palveluna on
> sopivaa käyttää, jotta pystymme sitä järkevästi jatkossa pitämään
> saatavilla.)
>
> Anssi: mikä on sinun mielestäsi sopiva aika ottaa Mandriva 2006.0:n
> asennuslähde pois jakelusta? Pidetäänkö sitä vaikka Voikon 1.2 version
> julkaisuun asti, seuraavan vuoden ajan ja haluatko kenties tehdä siihen vielä

Ajattelin ihan pitää sitä ajantasalla toistaiseksi. Ei varmaankaan
kuitenkaan ole kauhean tarpeellista yli puolta vuotta enää tuota pitää,
onhan tuo "jo" vuoden vanha distroversio.

--
Anssi Hannula