[voikko-devel] Lisää pikkuasioita

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Tue Oct 17 22:13:22 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> * Valmistelin SourceForgen bugienseurantasovelluksen siihen kuntoon,
- -
 http://sourceforge.net/tracker/?group_id=156731&atid=800960
- -
>   (Mitenköhän tämä muuten suhtautuu nykyiseen todo-listaamme?
> Tuleekohan tässä turhaa päällekkäisyyttä? Tuon nykyisen todo-listan
> editointi vain on vähän hankalaa, kun se vaatii svn-oikeudet ja
> lisäksi minun on vielä siirrettävä päivitetty tiedosto palvelimelle.)
>   Toistaiseksi ainakin tuonne voi lähettää bugeja vaikka ei olisi

Kokeillaan. "Spämmäsin" itselläni tiedossa olevat puutteet nyt SF:n
bugiseurantaan. Olen tähän saakka pitänyt joistakin asioista vain itse
kirjaa, jotkut olen kirjoittanut TODO-listalle ja maininnut tällä
listalla. Ihan hyvä ne on jonnekin kirjata etteivät unohdu. Listan
olemassaolo ehkä auttaa myös tekemään korjauksille tärkeysjärjestyksen.