[voikko-devel] Voikko 1.2

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Wed Oct 18 18:59:09 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Suosittelisin laittamaan vain tarpeen mukaan. Tavutusongelmien
> lisäksi toinen tilanne jossa noita voi tarvita on se, että yhdyssana
> voi häiritä taivutuspäätteiden vokaalityypin tunnistusta.

Näin siis teemme.

> Asiaan erityisemmin liittymätön lisäkysymys: Haittaako ketään, jos
> siirrämme suunniteltua 1.2 -version julkaisua tämän kuun lopulta
> marraskuun loppupuolelle? Kehitys on nyt hyvässä vauhdissa, ja suurin
> osa noista Teemun raportoimista yhdyssanojen käsittelyyn liittyvistä
> bugeista on sellaisia, että niihin tehdyt korjaukset vaativat
> huolellista testaamista, koska virheiden mahdollisuus on suuri.
> Haluaisin niistä ainakin muutaman korjata lähiviikkoina.

Minulle sopii, että julkaisua siirretään. Vaihdoin jo Kubuntu Edgyyn
mutta raivasin tilaa chroot-Dapperille. Teen vielä 1.2:sta
Dapper-paketit, niin kuin lupasin. Ja todellakin, jo nyt tähän mennessä
on sen verran säädetty varsinkin Suomi-Malagaa, että sitä kannattaa
huolellisesti testailla.