[voikko-devel] Malaga 7.7

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Fri Sep 22 21:38:11 EEST 2006

On Friday 22 September 2006 19:58, Timo Jyrinki wrote:

> Ok, jos pääsen taas suomi-malagan kimppuun niin laitan korjauksen
> 0.7.2-version päälle.

Älä sentään :) Tuo korjaus oli kehitysehdotus tulevia versioita varten.
Alkuperäinen Suomi-malaga 0.7.2 toimii sellaisenaankin Malagan version 7.7
kanssa, eikä tuossa yhdistelmässä tiettävästi ole mitään sellaista vikaa mikä
estäisi sen käytön Debian-paketeissa.

Itse asiassa Björn julkaisi juuri Malagasta version 7.8, jossa lähettämäni
korjaus ei enää edes toimi. Siinä sama asia on tehty version 7.7 kanssa
epäyhteensopivalla, mutta oletettavasti tehokkaammalla tavalla. Pääsen
testaamaan sitä itse aikaisintaan sunnuntai-iltana.