[voikko-devel] Joukahainen päivitetty

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Mon Sep 25 17:24:08 EEST 2006

On Monday 25 September 2006 16:39, Teemu Likonen wrote:

> Niin, itse asiassa suurinta osaa tekemistäni muutoksista ei tullut vielä
> SVN:ään. Vaihtelin paljon sanoja luokkien aavistaa-av1 ja
> kirjoittaa-av1 välillä, mutta "vaatii selvennystä" -lipun laitoin
> ainoastaan poistettaville sanoille.
>
> Nyt näyttää, että kaikki tiedot taivutusluokkien muutoksista ovat
> kateissa, eli työni meni hukkaan (?), koska ei voi mitenkään nopeasti
> selvittää, mitä sanoja on muutettu. Auts.

Näin valitettavasti on: jos tuota lippua ei oltu asetettu, en voinut tietää
että sanassa oli säilytettäviä muutoksia. Näin oli ja on edelleen, tein
siirrot SVN:ään täysin manuaalisesti tekstieditorin avulla. Merkitsemättömät
muutokset on valitettavasti menetetty, koska tietokanta on ladattu uudelleen
automaattimuunnoksella Suomi-malagasta. Myöskään varmuuskopioita ei ole
olemassa, nekin kuuluvat ominaisuuksiin jotka ovat vielä toteuttamatta.

Taidan tehdä niin, että laitan tänne postituslistalle itse listat sanoista,
jotka ehdottaisin siirrettäväksi noista luokista toisiin, ja jos kukaan ei
esitä vastaehdotuksia korjaan nämä suoraan SVN:ään Joukahaisen ohi.