[voikko-devel] Joukahainen päivitetty

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Mon Sep 25 19:18:09 EEST 2006

On Monday 25 September 2006 18:32, Teemu Likonen wrote:
> Ok, mokasin, kun en tajunnut tuolla merkinnällä olevan näin suurta
> merkitystä.
>
> Selailin tekemääsi listaa, ja sen perusteella olin itse ollut hieman
> sallivampi ttAUtUA-johdosten suhteen. Juuri nyt en ehdi pohtia asiaa
> enempää, mutta jos et vielä tee muutoksia SVN:ään, niin voin omat
> kommenttini vielä esittää.

Asialla ei ole kiirettä, päin vastoin. Mielelläni kuulisin kommenttejasi, ja
muiden kommentteja myös. Joissakin kohdissa nimittäin harkitsin vieläkin
tiukempaa linjaa minkä tuossa listassa otin, joten käyttäkäämme nyt
vahingosta syntynyt tilaisuus hyväksemme ja kysellään yleistä mielipidettä
siitä, mihin raja vedetään.