[voikko-devel] ttAUtUA-johdos

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Tue Sep 26 12:44:36 EEST 2006

On Tuesday 26 September 2006 12:16, Teemu Likonen wrote:
> Alla on lista kaikista Joukahaisen taivutusluokkien aavistaa-av1 ja
> kirjoittaa-av1 sanoista. Mukana ovat myös ehdotukseni muutoksista.
> Harrin kirjoittaa-av1-luokan ehdotuksiin nähden minun listassa on lähes
> tarkalleen yhtä monta sanaa, mutta joistakin sanoissa on erilainen
> näkemys. En osannut tehdä mitään toimivaa diffiä, josta erot näkyisivät
> selvästi.

Muutama kommentti:

+kasvattaa: onkohan "kasvattautua" järkevä sana

-innoittaa: "innoittautua" kuulostaa melkein käyttökelpoiselta
-karkottaa: "karkottautua" samoin
-lohduttaa: "lohduttautua" taitaa olla laajemminkin käytössä

Muutoin tuo lista vaikuttaa ihan hyvältä.

Nuo muutokset pitää tehdä Suomi-malagaan käsin. Haluatko tehdä muutokset itse,
vai teenkö minä?