[voikko-devel] Voikko 1.2 ja Ubuntu

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Wed Sep 27 09:39:25 EEST 2006

Timo Jyrinki kirjoitti:

> Tarkoitat Lemin palvelimelle? Tarkoituksenani olisi heti Debianiin
> pääsyn jälkeen varmistaa pakettien pääsy Ubuntuun, mutta olen jo
> jättänyt Edgyn suhteen toiveajattelun sikseen, koska siihen on niin
> vähän aikaa.

Niin joo, tarkoitin vain näitä Voikko-projektin epävirallisia paketteja,
ts. www.lemi.fi/voikko -sivustolta ladattavia. Itse en ainakaan
toistaiseksi aio harrastaa varsinaista distrojen kehittämistä vaan
keskityn Voikko-projektiin ja teen näitä epävirallisia paketteja. Olen
hieman tutkinut sinun tekemiä Debian-paketteja ja parantelen omiani
niiden perusteella. Debianissa on tarkka seula ja hyvä niin.