[voikko-devel] Erisnimet, yhdyssanat ja -merkit

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Fri Sep 29 12:16:30 EEST 2006

On Friday 29 September 2006 11:35, Teemu Likonen wrote:

> Mutta kun ne keskustelut unohtuu. :) Pitäisiköhän lukaista arkistot
> joskus uudelleen läpi.

Tai paremminkin minun pitäisi kirjoittaa ylös näitä asioita jonnekin
www-sivulle. Mutta sitä en ehdi juuri nyt tekemään. Ehkäpä tähän kannattaa
palata uudestaan sitten kun joka tapauksessa joudumme parin viikon kuluttua
miettimään jatkosuunnitelmia.

Jos joku sattuu olemaan tulossa Tampereelle Openmind 2006 -konferenssiin
24.-25.10. (http://www.openmind.fi/) niin olen siellä paikalla näillä näkymin
molempina päivinä. En kyllä suosittele, että kukaan sinne pelkästään tämän
takia lähtisi. Sielläkin on mahdollisuus keskustella asioista, vaikka
tietysti kaikki päätökset pitää tehdä tällä listalla jossa kaikki voivat
tasaveroisesti osallistua.