[voikko-devel] Kotuksen sanalistasta puuttuvia sanoja

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Sat Jan 6 23:25:57 EET 2007

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Uusi versio listasta on automaattisesti joka yö päivittyvässä
> html-tiedostossa osoitteessa
> http://joukahainen.lokalisointi.org/kotus-diff.html

Vautsi vau. Tuohan on loistava. Katson tämänpäiväiset tekemiseni läpi ja
lisään tarvittavat SVN:ään ignore.txt:hen. Sitten jatkan tuon
automaattisesti päivittyvän listan ja Joukahaisen kanssa. Mitään
tekstieditoreja ei tarvita; tuo on kätevä.

> Voin edetä vaikka aakkosjärjestyksessä takaperin,
> jolloin vältämme päällekkäisen työn tekemistä. Parasta varmaan
> keskittyä aluksi vain noihin "vain Joukahaisessa"-sanoihin, kun tuo
> taivutusluokitus on vielä vähän työn alla.

Ok, minä ehdinkin jo aloittaa aakkosten alkupäästä. Näyttää tosiaan
olevan aika reippaasti noita paperi - risti-tapauksia ja myös joitakin
arvelu - valo-tapauksia. Mutta joo, hoidetaan "vain Joukahaisessa"
sanat ensin.