[voikko-devel] Suomi-Malagan testaus

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Sat Jan 27 14:13:47 EET 2007

On Saturday 27 January 2007 14:01, Teemu Likonen wrote:

> Jos et ole jo ehtinyt aloittaa, niin minäkin voin sitä viritellä.
> Olisiko sopiva paikka sivulla
>   http://voikko.sourceforge.net/source-linux.html
> luetelman kohdassa 2?

En ole ehtinyt aloittaa, joten siitä vaan. Olen tosin miettinyt, että
testaajia varten voisi tehdä ihan oman sivunsa, johon kerättäisiin ohjeita ja
vinkkejä siihen miten Voikkoa on helpointa ja tehokkainta testata. Eli jos
laittaisitkin tämän jutun ihan uudelle sivulle, minä voin sitten lisäillä
sinne jotakin muutakin juttua esim. anagrammivoikon ja sanalistojen käytöstä
testauksen apuvälineinä. Tämän sivun voi mielestäni tehdä suomenkieliseksi,
eipä suomea osaamattomista paljon taida olla apua Voikon testauksessa.