[voikko-devel] hyytää : hyysi ~ hyyti / SMV:n uudelleenjärjestely

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Tue Mar 6 19:48:15 EET 2007

On Tuesday 06 March 2007 19:28, Teemu Likonen wrote:
> Tämä muutos taitaa vaikuttaa myös Suomi-malagan paketointiin (?).
> Ilmeisesti Debian-lähdekoodipaketista pitää säätää tiedostoa
> debian/voikko-fi.install.

Pitää säätää. Jatkossa SMV tietää itse, mitkä tiedostot pitää asentaa.
voikko-fi.install -tiedostoon tarvitaan vain yksi rivi:
usr/lib/voikko/*

Lisäksi rules-tiedoston install-kohtaan pitää laittaa komento
$(MAKE) voikko-install DESTDIR=$(CURDIR)/debian/tmp/usr/lib/voikko

(tai jotain vastaavaa, en nyt vielä ole asiaa ihan tarkasti miettinyt)

Tällä hetkellä SVN:ssä oleva versio ei ole edes käyttökelpoinen kun muutokset
sattuvat olemaan pahasti kesken.