[voikko-devel] Ubuntu 7.04 ja OpenOffice Base - ilkeä bugi

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Fri May 18 20:01:57 EEST 2007

On Friday 18 May 2007, Asmo Koskinen wrote:

> Oikoluku kyllä, mutta tavutus ei pysy päällä (täppi ei pysy päällä
> asetuksissa) eikä tavutus reagoi esimerkiksi tasapalstalla, vaikka ajaa
> sen manuaalisesi läpi. Laitoin Soikon rinnalle tavutusta varten.
>
> En tämän tarkemmin osaa tuota tavutus-ongelmaa tarkentaa. Tavutus ei
> vain näytä pysyvän päällä.

Hassua. Itse en muista koskaan tällaiseen törmänneeni, mutta Timo taisi tämän
saman ongelman havaita huhtikuussa. Voisitko sulkea OpenOfficen, ja lähettää
minulle tiedoston
~/.openoffice.org2/user/registry/data/org/openoffice/Office/Linguistic.xcu
sisällön? Sama muille, joita tämä kenties vaivaa. Olisi hyvin tärkeää
selvittää, mistä tämä johtuu, vaikka bugi todennäköisesti on OpenOfficessa
(voikko ei näihin asetuksiin puutu, ainakaan tarkoituksellisesti).