[voikko-devel] Ubuntu 7.04 ja OpenOffice Base - ilkeä bugi

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Sat May 19 13:05:13 EEST 2007

On Saturday 19 May 2007, Harri Pitkänen wrote:

> Olen nyt tehnyt kaikki mahdolliset kokeilut molemmilla Asmon lähettämillä
> asetustiedostoilla, ja en kyllä saa tätä ongelmaa toistettua. Kokeilin sekä
> Pavelin että Debianin paketoimaa OpenOfficea, molemmissa sekä oikoluku että
> tavutus toimii juuri niin kuin pitääkin, eikä asetusten muuttamisessa ollut
> ongelmia. Asmon asetustiedostoissa itsessäänkään ei ollut mitään kovin
> ongelmallisen näköistä.

... paitsi että olit ilmeisesti poistanut käytöstä komponentit "OpenOffice.org
Hunspell SpellChecker" ja "ALTLinux LibHnj Hyphenator". Ei tämänkään pitäisi
varsinaisesti haitata (muutoin kuin siten, että muiden kielten oikoluku ja
tavutus lakkaa toimimasta), mutta ei niiden poistamisesta toisaalta ole
hyötyäkään. Nykyisin suosittelisin pitämään nekin käytössä.