[voikko-devel] Ubuntu 7.04 ja OpenOffice Base - ilkeä bugi

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Sat May 19 15:35:42 EEST 2007

On Saturday 19 May 2007, Asmo Koskinen wrote:

> Olen pahoillani aiheuttamastani vaivasta, sillä nyt toimii täälläkin;
> taisi olla vain omaa taitamattomuuttani ja hötkyilyäni (Voikko ei
> näköjään tunne tätä sanaa Thunderbirdissä).

Ei tämä taitamattomuudesta johdu, kyllä jossain on ihan oikea bugi joka tätä
aiheuttaa joissakin (toivottavasti harvinaisissa) tapauksissa. Valitettavasti
jäi nyt vielä epäselväksi missä se vika lopulta oli. Siispä edelleen, jos
joku törmää tähän samaan ilmiöön, kannattaa asiasta kertoa. Ehkä se yhdistävä
tekijä lopulta sieltä löytyy.