[voikko-devel] Suomi-malagoiden yhdistäminen

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Mon May 21 15:52:47 EEST 2007

On Monday 21 May 2007, Hannu Väisänen wrote:

> Tiedostoihin piti tehdä pari pientä muutosta ennen kuin
> Python hyväksyi ne.

Äh, minulla oli tiedosto hfconv.pyc eräässä Pythonin hakupolkuun kuuluvassa
hakemistossa Suomi-malagan ulkopuolella, siksi tuo vanha versio toimi oikein
omalla koneellani.

Tosin myös tuo tekemäsi korjaus oli väärin: Jos Sukija tarvitsee jotain
hakemistossa Voikko olevaa tiedostoa, tämä tiedosto pitää siirtää hakemistoon
common. Hakemisto voikko on vain Voikon käyttöön tarkoitettuja tiedostoja
varten.