[voikko] voikkotest --compare ja --current

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Thu Aug 9 10:30:42 EEST 2007

Kun "voikkotest --compare" on ajettu loppuun ja sulkee less-ohjelman,
tulee minulla sivukaupalla seuraavaa virheilmoitusta:

grep: writing output: Broken pipe

Mistähän tuo voisi johtua? Huono puoli on se, että terminaalin tekstin
historia voi täyttyä, enkä näe komennon tulostamia tilastoja.

Oikeastaan en itse tarvitse sitä vertailutulostusta lainkaan vaan
vertailen aina vim-editorin diff-toiminnolla (vimdiff). Voisiko
voikkotest-ohjelmaan laittaa vaikka seuraavat toiminnot:

voikkotest --base     # Toimisi nykyiseen tapaan
voikkotest --current  # Luo vertailukohdan current-correct.txt
voikkotest --compare
# Ajaa asetuksissa määritellyn vertailukomennon

En osaa pythonia mutta mallia katsomalla sain edellä mainitut toiminnot
toteutettua. Liitteenä ehdotukseni mukainen diffi, kannattaa tarkistaa.