[voikko] "Ispell misalignment"

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Fri Aug 10 10:44:56 EEST 2007

On Friday 10 August 2007 10:00, Hannu Väisänen wrote:

> Näin olen tekemässä, vaikka eka viestistä taisi saada sen vaikutelman,
> että teen ihan erillistä ohjelmaa. (-:

Hyvä, ymmärsin tuon tosiaan väärin. Tässä tapauksessa voisi olla hyvä, jos
julkaisisit tähän mennessä tekemäsi muutokset jossain. Haluaisin ensi
viikolla kokeilla itse, mitä ne tekevät. Enchantin parantelu on oleellista,
jos haluamme joskus päästä kokonaan eroon tmispellistä.

Yhteensopivuuden testaaminen olisi muuten varmaankin parempi tehdä englannin
kielen oikoluvun avulla. Silloin on mahdollista verrata enchantia oikeaan
ispelliin, jota tässä ollaan emuloimassa. Jos testataan suomen kielellä, niin
silloin vertailukohtana on tmispell, joka ei luultavasti käyttäydy täysin
samalla tavalla kuin ispell.