[voikko] Suomi-malaga 0.7.7rc1

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sat Dec 1 16:13:58 EET 2007

SMV:n uusi testiversio on julkaistu ja löytyy osoitteesta
http://www.puimula.org/htp/testing/suomi-malaga-0.7.7rc1.tar.gz

Koska sekä Teemu että minä olemme tätä testanneet ja havainneet hyväksi, en
aio ottaa versioon 0.7.7 enää muita muutoksia kuin korjauksia mahdollisiin
vakaviin bugeihin. Jos sellaisia ei löydy, 0.7.7 julkaistaan libvoikon uuden
version kanssa samaan aikaan tiistai-iltana.

Pyytäisin, että SVN:ssä hakemistoihin /trunk/libvoikko ja /trunk/suomimalaga
ei tehtäisi mitään muutoksia, kunnes olen näistä julkaisuista tiedottanut.
Joukahaisen kautta sanastoa saa edelleen muokata vapaasti.