[voikko] Voikko Firefox 3:ssa

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Sun Nov 4 22:57:48 EET 2007

Andris Pavenis wrote:

> Näyttää että --disable-shared --enable-static --disable-xul aiheuttavat
> ongelmia. Minä en käyttänyt niitä optioita. Sain samoja oireita lisättyä
> niitä. En tiedä miksi. Ainakin libmozvoikko.so latautuu normaalisti
> mutta nsComponentManager ei pidä jostakin.

Kysyin IRC:issa (irc://irc.mozilla.org, channel #extdev):

	<andris>	Is use of configure parameters --enable-static
--disable-shared --disable-libxul compatible with building an extension
written in C++ inside Firefox (current CVS trunk) source tree? #extdev
	<biesi>	andris, I'd enable libxul
	<biesi>	oh, and definitely disable static

Kokeilin aikaisemminkin päivälläkin, mutta en saanut vastausta silloin.