[voikko] Voikko Firefox 3:ssa

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Mon Nov 12 04:05:54 EET 2007

Harri Pitkänen wrote:

> Kun en itse näemmä osaa, niin saisinko vielä ohjeet, miten nuo
> lähdekoodipaketit saa generoitua Mozillan lähdekoodipuun ulkopuolella?

Tällä hetkellä siinä ei vielä ole Makefile jonka voi käyttää Mozillan
lähdekoodipuun ulkopuolelta. Se on kuitenkin suunniteltu. Tarvitsemme vielä
lähdekoodimuutoksia niin että voisimme käyttää ulkopuolista libvoikkoa.

> Lisäksi sekä gzipin että bzip2:n kanssa kuuluisi (ainakin GNU:n ja Debianin
> käytäntöjen mukaan) käyttää valitsinta -9 parhaan pakkauslaadun saamiseksi.
> Tällä tosin ei oikeasti ole juuri merkitystä näin pienen lähdekoodipaketin
> kanssa.

kokeilin:
bzip2 -d mozvoikko-0.9.3.tar.bz2
bzip2 -9 mozvoikko-0.9.3

Arkiston koko ei muuttunut ollenkaan. gzip tapauksessa ero oli alle 0.5%