[voikko] Mozvoikon testiversion julkaisusta

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Mon Nov 12 16:19:43 EET 2007

On Monday 12 November 2007, Andris Pavenis wrote:

> Joka tapauksessa lähdekoodipaketin voi luoda yksinkertaisen skriptin avulla
> (liitteessä).

Melkein toimi :) Piti vielä vaihtaa "rmdir -rf" -> "rm -rf" niin sain paketin
tehtyä. Kiinnostuneita varten tuo löytyy nyt osoitteesta
http://www.puimula.org/htp/testing/mozvoikko-0.9.3-test1.tar.gz

Miten etenemme tästä? Todennäköisesti lähdekoodipaketille testaajia voi olla
vaikea löytää, eli tarvitsisimme varmaankin valmiit lisäosat, jotka asentuvat
suoraan uuteen Firefoxiin.