[voikko] Mozvoikon testiversiosta

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Sat Nov 17 00:31:52 EET 2007

Harri Pitkänen wrote:

> Yritin asentaa yhdistetyn paketin 32-bittisessä chrootissa FF-3.0b1:n
> testiversioon. Asennuksen jälkeen FF ei enää käynnistynyt, ellei mennyt
> vikasietotilaan tai poistanut lisäosaa käytöstä. En keksinyt, mikä ongelmaan
> mahtaa olla syynä. Sama toistui myös puhtaalla 32-bittisellä paketilla.

32-bittisen Linuxin suhteessa molemmat ovat identtisiä. Itse tein kehitystä 64-bittisellä Linuxilla
(Fedora 8) ja tarkastin että se toimii sillä ja Windows XP:llä. Käännän kuitenkin myös 32-bittisen
Linuxin laajennuksen 64-bittisellä Linuxilla. Ongelma voisi olla sekä kääntäminen 64-bittisen
Linuxin alla että Fedora 8 käyttö. Katson toisella koneellani (vanha Pentium 4 kannettava).