[voikko] Mozvoikon testiversiosta

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Fri Nov 23 17:19:06 EET 2007

Harri Pitkänen wrote:

> Käytin sitä pakettia, joka sisälsi molemmat versiot. Nyt kuitenkin sain tuon
> toimimaan, kun poistin hakemiston ~/.mozilla ja annoin uuden Firefoxin luoda
> sen kokonaan uudestaan. Aikaisemmin olin testatessani ainoastaan käyttänyt
> erillistä profiilia (./firefox -P test6) mutta en ollut poistanut vanhoja En
> kyllä ymmärrä, miten nuo muut kuin käytössä olevat profiilit voisivat
> vaikuttaa asiaan. Tuskin vika kuitenkaan on tuossa tekemässäsi lisäosassa.
>
> Eli nyt näyttää ihan hyvältä minun puoleltani.

Voit myös testata 64-bittisen Firefox-3.b1 version kanssa (joutunet kääntämään sen lähdekoodista).
Ainakin minulla toimii sekä Fedora 8 että Debian 4r1 distribuutioissa.

Nyt varmaan kannattaisi myös antaa tietoja www.mozilla.fi keskustellpalstoille.

Andris

PS. Onko jollakulla mahdollisuus testata laajennuksen Windows Vistalla? Itse olen testannut vain
Windos XP:lla.