[voikko] -mielinen

Hannu Väisänen hannu.vaisanen at joensuu.fi
Mon Oct 22 07:39:03 EEST 2007

On Sun, Oct 21, 2007 at 05:39:03PM +0300, Teemu Likonen wrote:

> Minulle se käy, mutta Sukijassa se voi hieman olla haitaksi. Ehkä
> Sukijaa ja Voikkoa varten voisi tehdä oman tietueen "mieli".

Käykö Voikolle se, että mieli-sanalle asetetetaan lippu "inen-johdin
aina sallittu" ja mielinen-sanaan lisätään lippu "ei kuulu
indeksointisanastoon"?

Jos ei käy, toteutetaan Harrin ehdotus, ja jos sanojen tunnistuminen
kahdesti Sukijassa rupeaa haittaamaan minua, alan miettiä, mitä
tekisin asialle. (-: