[voikko] Openoffice.org-voikko 3.0.1rc1

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Mon Dec 29 17:40:24 EET 2008

Openoffice.org-voikko 3.0.1rc1 on saatavissa osoitteesta
http://www.puimula.org/htp/testing/openoffice.org-voikko-3.0.1rc1.tar.gz

Tässä versiossa ei ole muita muutoksia versioon 3.0 nähden kuin ne, jotka
vaadittiin lisäosan saattamiseksi yhteensopivaksi OOo:n version 3.0.1 kanssa.

Suosittelen, että ne, jotka tätä versiota tarvitsevat (esim. Linux-jakeluihin)
testaisivat sitä mahdollisuuksien mukaan siltä varalta, että jotain
perustoiminnoissa olisi mennyt rikki. En siis itse ole käyttänyt tätä
versiota lainkaan Linuxissa. Laitan tämän vakaana versiona SourceForgeen
tammikuun 21. päivänä tai pian sen jälkeen, jos saan kuulla sen toimivan (tai
ehdin itse testaamaan), eikä muita korjauksia tarvita.