[voikko] Git-kokeilu

Timo Jyrinki timo.jyrinki at gmail.com
Thu Feb 14 13:13:41 EET 2008

13.2.2008 Harri Pitkänen <hatapitk at iki.fi> kirjoitti:
>  Tuttuus on varmasti svn:n paras puoli. Sitä osaavat käyttää (tai ainakin
>  oppivat nopeasti) lähes kaikki, jotka ovat koskaan versionhallinnan kanssa
>  olleet tekemisissä. Git on vähän kummallisempi ja vaatii enemmän
>  perehtymistä.

Git:n varteenotettavana vaihtoehtona kannattaa harkita Bazaaria (bzr),
josta olen kuullut paljon hyvää. Joku kuvaili sitä yhtä hyväksi
(lähes) kuin git mutta paljon helppokäyttöisemmäksi.

Tuossa pitkähkö artikkeli aiheesta, vaikkakaan ei puolueeton kuten
alussa sanotaan: http://bazaar-vcs.org/BzrVsGit

-Timo