[voikko] Mozvoikko SourceForgeen

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Sat Jun 7 23:47:40 EEST 2008

Harri Pitkänen wrote:
> Firefox 3:n julkaisu lähestyy. Nyt kun ainakin Mozvoikon Fedora-paketit
> näyttäisivät olevan lähellä Fedoraan pääsyä ja Debianille ja Ubuntullekin
> kokeelliset paketit on havaittu melko toimiviksi, olisi hyvä julistaa jokin
> Mozvoikon versio "vakaaksi" ja laittaa sen lähdekoodit SourceForgeen. Monet
> jakelut kun eivät testiversioita niin mielellään mukaan ota, vaikka ne
> toimiviksi olisikin havaittu.
>
> Mielestäni 0.9.4.1.3 on ainakin yllä mainittujen Linux-jakeluiden kannalta
> ihan vakaaksi katsottava versio. Sen pitäisi toimia (mahdollisia
> [...]

Kokeilin kääntää 0.9.4.1.3 Firefoxin (3.0rc2) kanssa CentOS 5.1 x86_64 chrootissa
Fedora 8 x86_654:lla. Debian Etchilla oli lian vanha GTK+, en halunut päivittää
lähdekoodeista. Yhteensopivuuden suhteessa CentOS-5.1:n pitäisi olla OK.

En testannut kovin paljon, mutta kaikki näyttää olevan kunnossa.

Minun pitäisi varmaan kääntää myös linux ix86 ja Windowsille. Sen jälkeen voinemme
laittaa version numeron vaikka 1.0

Andris