[voikko] Mozvoikko SourceForgeen

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Fri Jun 20 13:31:22 EEST 2008

Harri Pitkänen wrote:

> Hienoa. Viikonloppuna voisin laittaa tuon paketin sitten SourceForgeen
> versionumerolla 1.0. Ovatko muuten nuo mozvoikko.config-tiedoston
> yhteensopivat sovellusten versiot nyt oikein? Mahtaisiko olla turvallista
> asettaa MOZVOIKKO_FF_MAX = 3.0.0.* nykyisen 3.0 sijasta? En oikein tiedä,
> miten näissä on tapana menetellä.

Onko minulla vielä kirjoitusoikeus voikon SVN:iin?

Yritin päivittää sallitut versio numerot, mutta se ei onnistunut.
Voi olla että se tapahtui lian pian uuden julkisen avaimen laittamisen jälkeen,
mutta myös autentikatio käyttäjätunnuksen ja salasanan avulla ei mennyt läpi
(se kuitenkin onnistui shell.sourceforge.net:iin).

Joka tapauksessa uudet arvot ovat seuraavat (addons.mozilla.org sääntojen mukaisesti):

Firefox: 3.0a9pre - 3.1a1pre (varmistin että toimii 3.1a1pre yöllisen version kanssa)
Thunderbird: 3.0a1pre - 3.0a2pre (3.0a1 on jo julkaistu, jo yöllisissä versioissa on 3.0a2pre)
SeaMonkey:  3.0a1pre - 3.0a1pre

Andris