[voikko] Openoffice.org-voikko on nyt Fedorassa

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Sun Mar 2 19:34:38 EET 2008

Jouni Valiaho wrote:
> Onko mahdollista saada openoffice.org-voikko mukaan
> openoffice.org-langpack-fi_FI paketin vaatimiin paketteihin, jolloin
> voikko oikoluku tulisi automaattisesti suomenkielisen openofficen
> mukana?

Lisäsin openoffice.org-voikon nyt Fedora 9:n comps-tiedostoon siten, että jos
OO.o ja suomen kielituki valitaan asennettaviksi, niin oo.o-voikko asennetaan
myös. Näin siis, jos asennetaan DVD:ltä, live-CD:eissä ei kuulemma ole
OO.o:ta ollenkaan. Tämä comps-muutos tulee toivottavasti vaikuttamaan myös
muiden pakettienasennusohjelmien toimintaan, ainakin pirutiin, mutta yumista
en ole varma. Luulen kuitenkin, että ainakin yumin ryhmiin se myös vaikuttaa.
Jos joku listalla oleva Fedora-käyttäjä haluaa testata tarkemmin, niin Fedora
9 Beta julkaistaan tämän hetkisen tiedon mukaan 13.3.

--
Ville-Pekka Vainio