[voikko] Lisenssivaatimusten muutos

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sun Mar 23 19:34:45 EET 2008

On Friday 07 March 2008 21:07:00 Harri Pitkänen wrote:
> Jos tämä lisenssikäytäntö hyväksytään, siirtäisin itse Joukahaisen ja
> openoffice.org-voikon uuden lisenssin alle.

Otin uudet lisenssivaatimukset käyttöön, koska ne tuntuivat kelpaavan
kaikille. GPLv3+-lisenssin alaisia ovat nyt joukahainen ja ooovoikko, sekä
lisäksi osxvoikko ja voikkoconfig, jotka ovat molemmat kokonaisuudessaan
itseni kirjoittamia ja joiden levittämisestä GPLv2-lisenssillä ei ole enää
erityistä hyötyä.