[voikko] Enchant 1.4.1 ja Debian/Ubuntu

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Tue May 13 21:54:37 EEST 2008

Timo Jyrinki kirjoitti (13.5.2008 klo 9.31):

> Mukavaa olisi luoda libenchant-voikko-paketti tuosta
> enchant-lähdekoodipaketista, mutta en tiedä onnistuuko se muutoin kuin
> ensin poistamalla tmispell-voikko-paketista libenchant-voikon luonti.

Hmm, tarkoitatko, että esimerkiksi Debianin build-demonit, palvelimet
tms. saattavat toimia oudosti, jos samanniminen binaaripaketti syntyy
kahdesta sorsapaketista? Itse en noista tiedä.

Se on ainakin eduksi, että Enchantin versionumero on korkeampi kuin
tmispell-voikon. Enchant-sorsista tuotettu libenchant-voikkohan saa
Enchantin versionumeron, joten käyttäjien näkökulmasta
libenchant-voikko-paketin päivittäminen sujunee ihan itsestään.