[voikko] Voikko Linux-jakelujen Firefoxeille

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Fri May 23 21:29:35 EEST 2008

Harri Pitkänen wrote:
> Luulisi siis, että samantapainen rakenne toimii Fedorassakin. Vai onkohan
> kyse nyt siitä, että tuo lisäosa ei tunnistu jos se asennetaan
> hakemiston /usr/lib/mozilla alle? Eli pitäisikö olla
> nimenomaan /usr/lib/firefox/extensions/{... ?

Tätä pitää kokeilla. Valitettavasti vain
Fedorassa /usr/lib/firefox*-hakemistot ovat versioituja. Jos laajennos
toimisi vain siellä, niin se käytännössä tekee paketoinnista aika vaikeaa.
Tällä hetkellä minulla on Fedora Core 6 -> Fedora 9 -päivitykset nähneessä
järjestelmässä viitisentoista hakemistoa tuolla, alkaen
firefox-1.5.0.7:stä ja päättyen nykyiseen firefox-3.0b5:een. Laajennos pitäisi
siis tilanteen ollessa tämä kääntää aina uudelleen, kun tulee uusi Fx-versio.

--
Ville-Pekka Vainio