[voikko] Suomi-malagan testaaminen

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Sun Oct 5 21:12:29 EEST 2008

Harri Pitkänen wrote:
> Omat testaukseni tuottavat samansuuntaisia tuloksia. Nopeudessa ei ole
> tapahtunut mitattavaa eroa mihinkään suuntaan, - -

Minäkään en ole nopeudessa huomannut muutosta. Varsinaisesti en ole
laittanut mitään tarkkoja tuloksia muistiin, mutta oman testisanastoni
oikoluku on aina kestänyt suunnilleen saman verran eli vähän alle 15
minuuttia. Näin on siitäkin huolimatta, että olen jatkuvasti kasvattanut
sanaston kokoa. Nyt siinä on noin 4,5 miljoonaa sanaa. Laitetaanpa
oikolukemiseen kulunut aika tällä kertaa muistiin postituslistan
arkistoon:

    real    14m33.979s
    user    14m16.338s
    sys     0m8.193s