[voikko] Mozvoikko 0.9.6rc2

Heikki Mäntysaari heikki.mantysaari at linux.fi
Tue Feb 17 18:39:31 EET 2009

ti, 2009-02-17 kello 17:09 +0200, Harri Pitkänen kirjoitti:
> Voin kyllä odottaa, kunnes ehdit tämän tekemään. Jos Linux-jakeluiden puolelta
> on kiirettä päivitykselle, niin siinä tapauksessa voidaan julkaista kaksikin
> versioita.

Debianin puolella olisi kyllä tarvetta päivitykselle, sillä
0.9.5-version Makefile.xulrunner ei toimi arm-arkkitehtuurilla (bugi
#515505, [1]). 0.9.6 korjaisi tämän ongelman eikä minun tarvitsisi tehdä
väliaikaista pätsiä tuota Makefilea varten. Toki voin näin tehdä jos
todetaan, ettei uusi versio vielä ole valmis julkaistavaksi.

[1] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=515505

Btw. Mozvoikko lisättiin tänään osaksi Ubuntu 9.04:n suomen kielen
tukea: nyt se asennetaan automaattisesti jos käyttäjä valitsee kieleksi
suomen!

--
Heikki Mäntysaari